söndag 22 mars 2009

torsdag och helgen som varit!

ja i torsdags va jag borta hos jimmy och han va jätte gullig och försökte verkligen va på bra humör trots tröttheten=) framsteg nu börjar jag känna att han oxå försöker=).
är nästan så man känner sig lite nykär igen fast kanske bara är vårkänslor som Jimmy sa=).
hur som helts på Fredagen fick Jimmy hjälpa mig att handla är så otymplit att dra vagnen med massa påsar ju.
kvällen tillbringade jag framför Singing Bee=).
lördag kom mamma och Morgan. Mamma skulle va barnvakt för att jag och Morgan skulle på Jimmys inflyttnings fest. vi började nog dricka lite tidigt då jag å jimmy sov kl 11 haha.
någon gammal jobba kompis till jimmy va där och han satt å klagade på att jag va sur och det ena med det andra aldrig träffat männskan innan men jag är ju inte den som är den utan jag käftar ju tillbaka. och säger på skoj till jimmy.
-hjälp mig då haha.
Hmm dumt misstag Jimmy flyger på denna stakars killen och jag och Morgan försöker ta bort han så när vi håller fast händerna tar han ju självklart och skallar denna människan vilket slutar med att jimmy fick ett spräckt ögonbryn. fan vad det blödde det hade behövts sy egentligen men men haha. det blir väl ett fint ärr där. hur som helst han skulle ringa och be denna kille om förlåtelse under dagen så får hoppas att han gör det nu då=).

men nu får jag ta minn trötta son som INTE vill sova kanske skriver mer ikväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar