torsdag 5 mars 2009

får ta mig ork till att skriva lite nu då!

ja som sagt från tisdag till onsdag skulle jag sova själv, och det gick rätt ba somnade rätt sent bara men jag somnade ju iallafall=). det kändes jätte jobbigt att vara själv men jag måste väl vänja mig skulle jag tro. på onsdag har jag ju kvällkurs så då sova jag å liam hos jimmy det gick över förväntan att få liam att somna i sin rese säng med tanke på att jimmmy bara har en etta. och nu kommer jag inte träffa jimmy fören på lördag=(. i morgon ska han d ricka med sin bror å vi har sagt vi ska träffas max varannan dag så idag går ju inte heller.

utåt mår jag jätte bra. men ska jag vara ärlig så mår jag nog inte alls bra. känner mig väldigt vilsen men vågar nog inte heller känna efter hur jag mår. allt verkar så mycket lättare för jimmy han har folk han kan umgås med han jobbar o.s.v vill han gå till kiosken kan han göra det på 3min. jag är rätt låst jag har nästan inga att umgås med här i stan tar en evighett att bara gå till kiosken för jag måste ju ta med liam å det tar ett tag att klä på han.jag kan inte göra vad jag vill när jag vill för jag har som sagt liam. jimmy har den friheten att han kan det för han ska ju bara ha liam varann helg. jaja fundera på att flytta till m-ås igen. det ända som håller mig från att bryta ihop är liam. vad skulle ja göra utan han?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar