söndag 8 mars 2009

helgen som varit och lite tankar!


ja i fredags sov jag och liam hos jimmy är lite trångt men det fungerar bra. tror det är nyttigt för liam att både jag å jimmy är med första gångerna i jimmys lägen het.
för nästa helg ska han sova helt själv med pappa, om inte jag hälsar på=).
på lördagen fick jimmy följa med mig hem behövde lite hjälp med grejer i källaren. och när jag va där nere hittade jag alla mina gammla foton. så har kollat igenm dom nu. härliga minnen=).
sen hade vi mys pys kväll med film och pizza (i sängen) haha. måste ju äta i sängen nån gång med ju.
idag har jag städat dammsugat och skurat och dammat bokhyllan så slänga på mattorna sen ikväll.
liam har vvarit skit gnällig dom senast dagarna och så kollade jag i munnen om det va någon tand på G då, och dra mig baklänges han hade ju självklart fått 2hörn tänder uppe sen en annan tand nere som nästan brytit igenom och en tand till på G där nere inte undra på att han varit jävlig senaste tiden. va näste tur att han hade feber igår annars hade jag inte kopplat det till tänderna haha.
jo men nu ska jag slänga mig på soffan och ta det lungt sen är det ju singin bee det kanjag ju inte missa=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar