måndag 9 mars 2009

maginflensa och besök

idag kom min morbror glenn hit runt halv nio han hade varit hos läkaren för sin diabetes och tagit prover och sån. och prov svaren skulle inte komma förens halv tre så istället för att åka hem kom han hit. så han fick köra mig tillmaxi och panta flaskor sen fick han köra mig till arbets förmedlingen (håller tummarna nu) sen åkte vi förbi jimmy så jag kunde hämta hans tvätt ska tvätt i morgon blä.

hämtar liam klockan elva på dagis han somnar snabbt med en flaska välling. men detta va lugnet förre stormen. väl vaken igen gallskriker han finns igen tröst. skulle byta blöja som vanligt efter han sovit och rumpan är illröd och han skriker ännu mer då jag ska torkar han sånt där panik skrik av smärta typ. (dom hade inte torkat riktigt på dagis) jaja tänkte inte mer på det smörjde med lite salva och så. börjar med maten för att sedan 5min senare höra sån braksmäll i liams blöja jaha tänkte jag byta bajs blöja samma veva denna gång med skrik och det stakarn.
efter 4 bajsblöjor på ca 30min fattas jag att detta inte stämmer självklart maginflensa. ända sättet att få han ren utan att höra det där hemska skriket va att ställa han i duschen så han har fått ducsha flera gånger idag.
hoppas det är bättre i morgon med min lilla prins.!

i morgon flyller jimmy 26år så då skulle han komma hit och stanna över natten så kommer nog inte hinna skriva något i morgonkväll men återkommer så fort jag hinner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar