tisdag 17 mars 2009

ny vecka, nya tag!

ja så vart det Tisdag igen då. Igår va jag på Arbetsförmedlingen tog en hel jävla timme.
Skulle dit idag oxå på något infomatinonsmöte om personligcosch men Liam är febrig idag så sket sig. Dessa jävla tänder är så trött på dom nu.
Igår sov jag hos Jimmy....Igen! Jenny och Sebbe kom på besök med=).
Sen tvingade jag Jimmy att titta på Spårlöst med mig, började självklart lipa som vanligt=(.
Annars har det inte hänt så mycket åkte på maginflensa igen i söndags alltid lika surt=(.
Och som vanligt är jag trött på alla som klagar hela tiden och tycker sååå synd om sig själva men nu slänger jag dövörat till. Dom som tar åt sig gör väl det men det skiter jag i.
Jenny skulle komma hit idag=) alltid trevligt henne slänger jag inte dövörat till iallafall=).
men nu ska jag få något gjort här hemma=)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar