tisdag 3 mars 2009

finland, flytt och säkert lite till!

i onsdags åktew vi på finland kryssning med jenny och sebbe det va trevligt=). men finska vad fan är det? kan man kalla det ett språk? jaja jag hade tur på en spel maskin i alla fall van ca 600svenska kronor samanlagt på den så vi låg ca 550kr plus=) dumt att klaga då ju=).
fredagen kom å vi skulle hem igen och hem kom vi med haha. lördag skulle jag åka å fira min lillebror som blev 12år gammal så hämtade jag liam åxå.

måndag: idag va det dax. idag flyttade jimmy känns rätt surt. men det kommer nog bli bra längre fram fast just nu känns det åt helvete. lyckades få jimmy att sova här på kvällen iaf=)

tisdag: tisdag morgon väcker jimmy min lite försiktigt och sägeer
älskling?
mmmm
du får nog ducha liam han har bajsat igenom blöjan!

fy fan vilken bra dag jag fick väl självklart gå upp och duscha av liam medans jimmy bytte säng klder suck bnlä äckligt fast det va tredje gången nu alldrig mer libero blöjer säger jag bara. jaja i natt ska jag få sova själv suck känns mycket jobbigt men åter kommer sen ikväll när lillkillen sover.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar