fredag 13 mars 2009

lillplutten sjuk igen=(

tar det aldrig slut? varit sjuk typ hela veckan ju. flrst hade han maginflensa och samtidigt börjar 5 jävla tänder bryta sig igenom jaja på onsdagen va han pigg och go så då fick han gå till dagis men det varade inte så länge dom ringde halv elva och tyckte inte alls han va pigg bara gnällde hela tiden jaha sa jag bara att hämta han lixxom. väl hemma somnade han på en gång och mådde sedan jätte bra han va bara trött tänkte jag. på torsdag har tandsprickningen börjat släppa dock är inte alla tänder igenom så kommer nog en omgång till. men tänkte han får vara hemma idag (tordag) med fall i fall men han va samma goa och glada liam=). vad bra tänkte jag dagis i morgon då, jo men visst jag lämnade han kl 8 han va pigg och glad lite trött han vaknade 05.15idag men för övrigt pigg, kl 9 ringer dagis (pinsamt) och då hade han tydligen 38 graders feber?? suck fattar inte att det kan vända så fort något är det ju frågan är bara vad? eftersom han är så pigg hemma menar jag. kanske är inne i någon seprationsfas? ja jag vet faktiskt inte men som sagt något fel är det ju. hoppas han blir bättre iallafall


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar