torsdag 12 mars 2009

tordag nu redan?

jaha så va det torsdag igen då. jag har ju inte skrivit på nogra dagar så får väl uppdatara då=)

i tisdags fyllde Jimmy 26år fast frågar du han fyllde han bara 14=).
vi bestämde att han skulle komma hit då och bara umgås (han ville inte fira).
men han va ju så jävla trött som vanligt så han kunde lika gärna stannat hemma enligt mig han satt och spelade på sin jävla mobil igen.
fast visst det är ju mysigt att ha någon att krama på natten ju.

onsdag skulle jag ju sova hos han eftersom jag har kvällskurs så har han Liam dom timmarna.
och igår va det prov det gick som det gick inte undra på när vi legat i maginflensa och det ena med det andra=(. men är ju bara göra om provet.
väl hos Jimmy igen gjorde vi Tacos det va mycket gott.
vi bestämde oss för att titta på filmen som gick på 6an men den va så jävla dålig att vi la oss o sov istället.
halv tre i natt är Jimmy sugen på *** men jag klagar ju inte för han är ju så trött annars så man får väl passa på=).

kanske kan skriva en rad eller två sen ikväll.

over and out!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar