torsdag 25 februari 2010

inget är lägre heligt!

ja så är det faktiskt fattar inte varför folk ska bry sig om andras liv mer än sitt egna?
soppa framför eran egen dörr först!

igår skulle jag möta J efter körskolan träffar då på en och jag säger jag måste skynda mig eftersom j väntar på mig vid körskolan (vi skulle handla)
då börjar hon på en gång ja men tiotusen räcker inte till ett kör kort om du inte kör privat blablabla. NEJ för hennes son räkte inte tiotusen då han aldrig kört bil i sitt liv innan han började på körskolan det slutade till och med som så att han tog på enbart automat för han klarade inte manuell men J har kört bil halva livet ock läraren trodde inte heller det skulle gå på dessa tiotusen men verkar inte som hon förstod skillnaden mellan hennes son och J.

sen har vi en tjejkompis som brukar vara här nere sen nu sist fick jag spelet då hade hon både barnen med sig den äldsta (7år) ville spela vilket han så klart fick nä då tar hon över spelet och han får inte spela alls vilket självklart slutar med att han blir förbannad (vilket jag förstår) sen har hon mage och säga till oss att vi måste roa hennes dotter för hon börjar bli uttråkad (3år) men släpp speldosan och roa henne själv för fan.

såna här saker stör mig mycket idag kanske en sån här klagodag?
men vi bjöd väl ner dom för att umgås och så barnen skulle leka inte för att hon ska spela och vi vara barnvakt!

suck nu har jag fått klaga av mig lite det va behövligt=)





1 kommentar:

  1. jag förstår att du blev arg ! skulle jag också ha blivit... lite sunt förnuft och folkvett, borde alla ha... men tydligen så är det inte så! Hoppas du har en bättre dag idag iaf =)
    K Elin

    Obs! Skorna måste vi ta snart... när kan du?

    SvaraRadera