fredag 12 februari 2010

idag har jag faktiskt ingen ork till något alls det suger MEN så känner jag min själv för väl och vet jag får dåligt samvete om jag inte gör något så slutar med att jag städar ändå!
känner mig inte alls hundra idag fryser och börjar nog bli sjuk=(
liam är iaf frisk nu skulle jag tro det är full rulle på han iaf =)

hmm mitt hjärta säger en sak men min hjärna säger en annan skit jobbigt man säger ju att man alltid ska följja sitt hjärta men ändå lyssnar jag mer på hjärnan?
jaja tiden lär väl utvisa det antar jag.
hade hoppats på att få våra kläder i dag som vi beställde men dom kommer väl nästa vecka tacka fan för avbetalning över 2000 gick det på haha
korten jag beställde kom iaf idag så blir att bläddra igenom dom nu med en kopp kaffe=)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar