onsdag 17 februari 2010

besök och liam kanske skulle varit tjej????

ja som ni redan vet så kom ju Bea hit i måndag det kan man ju tycka vara trevligt jo men det va det men känns skönt hon ska åka hem idag.
är det så här att vara mamma till tonårstjejer är jag glad jag har en pojk (tror dock inte att dom är bättre) men fy vad lata dom är bara en sån enkel grej som att skölja av tallriken eller hålla upp ytterdörren när jag ska in med barnvagnen suck undra om jag va sån?
haha ja fy tur det är långt kvar innan liam är 15=)

sen fick jag höra igår utav en mamma på dagis som jag pratade lite med så säger hon "hon är ju så söt" jaha tack tänkte jag och tänkte att hon sa fel på han och hon
sen frågar hon vad min dotter heter haha
nä det är en pojk sa jag med namn liam dock är det inte första gången jag fått höra att han tjej så är ingen fara sa jag=)
då kände hon sig lite dum och tyckte på jag men han är ju docksöt precis som en liten tjej haha
jaja bara tacka och ta i mot måste lyckats bra med liam då efter som han e så söt=)

nu sitter jag med en kopp kaffe och liam sover Bea zappar på tven och väntar väl mest på att tiden ska gå så hon kan åka hem skulle jag tro=)
så när hon har åkt blir det storstädning skulle jag tro, om jag orkar annars är det en dag i morgon med=)

idag blir dagens middag nuggets tror jag snabbt och smidigt när man är så trött som jag

men nu ska jag ta och rulla mig en cigg och fixa lite
btw är vi barnlediga i helgen så vi ska festa lite hör av er om någon är intresserad!




liam i höstas på väg hem från dagis!



tjej? nää det bara lysser ju pojk=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar