torsdag 25 februari 2010

tiden som gått!

ja det va ett tag sen nu men det är ju detta med tiden
den verkar aldrig räcka till men nu är jag här=)
liam har varit hemma denna veckan från dagis han har sovit så dåligt jimmy har oxå varit hemma han har varit "sjuk" hmm när vi va tillsammans kunde han aldrig vara hemma om han inte behövde det men nu när det är slut är han hemma hela tiden nåja finns säkert en menning med det med=)
i lördags va vi ju barnlediga och hade fest det va mycket trevligt vill jag lova=)
helgen som kommer är ju jimmys helg så funderar på om jag borde hitta på något men jag har dock inte bestämt mig än. när det är min helg nästa gång blir det nog iaf badhuset tror jag va länge sen nu och liam tycker ju det är så kul där så är värt varje krona att gå dit för att se min prins så glad=)

men nu blir ni nog inte förvånade om jag säger jag ska ta mig ett bloss och en kopp kaffe va?
nä för det är precis det jag ska göra=)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar