måndag 15 februari 2010

måndag och fullt upp

dagen började bra eller inte... jimmy skickade sa han hade försovit sig så han inte ut med zelda oki bara slänga på svampbob fyrkant till liam med frukost och gå utanför porten lite fort visst låter det väldigt enkelt?
så ska gå in och tända i mys rummet då går en propp jävel vilket betyder alla tvapparater (har tre i olika rum) inte fungerade grr jag som aldrig bytt en propp i hela mit liv haha.
efter mycket om och men får jag tag på mammas gubbe som fick guida mig genom telefon=)
men då va klockan alltså kvart i åtta och jag va tvungen att börja göra mig och liam i ordning till dagis men hör och häpna när jag kom hem kvart i nio hade ingen olycka hänt=) *stolt* så då tog vi en promenad på 15min=)

disken är avklrad skönt ha det gjort, Bea (liams gudmor) från nässjö kommer idag och ska stanna några dagar så blir att grundstäda idag då hon e allergisk mot både hund och katt och då detta bestämmdes igår kväll har jag inte hunnit förbereda något ju
så stress stress stress.
detta betyder även att bea får ta J plats på soffan och J får sova inne hos mig dessa dagar men det ska nog gå bra hoppas vi=)

då zelda har bitit sönder ännu en nappflaska mäste jag köpa nya nappar till dom igen tänkte testa köpa latex i stället för sillicon för hon bitter ju bara sönder hans sillicon tuttar så latex kanske är lösningen=)

men nu känns det som jag redan suttit här för länge haha känner mig väldigt stressad idag






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar