fredag 5 februari 2010

mitt nya liv börjar idag samt ett boktips

blä vilken dag, liam ville upp tidigt idag jag som hade hoppats på få sova till iaf 8.
vid halv tio bestämde jag mig för att klä på oss och gå till netto, köpte kattmat och mjölk.
vidare till arbetsförmedlingen för att få mina pengar papper påskrivna upp till banken fixade nytt minuten kort sen en vända in på bolaget sen blev det konsum och hem=)
precis lagt liam ihop om att han ska somna då han är så trött plus att om han somnar tänkte jag koppla in mitt nitendo wii och ta mig ett pass dax att ta tag i mitt liv nu känner jag.

jag har verkligen ingen mat lust alls verken igår eller idag, igår åt jag faktiskt inget alls vid närmare eftertanke hmm får tvinga i mig något sen i värsta fall svårt att äta om man inte har någon matlust ju.
vet dock ej vad detta beror på!

ikväll händer det nog inte så mycket ska nog lägga mig i ett varmt bad med en kall öl och läsa klart boken jag lånade av linda igår jag är helt fast i denna boken nu när jag började läsa den igår=)
så mitt boktips till det är boken skadad
det handlar om en tjej på åtta år som hamnat hos en fosterfamilj då hon blivit vanvårdad i sitt föräldrar hem, innan hon hamnade i denna fosterfamiljen hade hon varit hos 5andra familjer under 4månader men va ingen som klarade av denna lilla aggresiva flickan
jag rekomenderar stakt denna boken.

men nu ska jag börja mitt nya liv med ett träningspass=)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar