onsdag 3 februari 2010

hmm suck skrev ett inlägg som bara försvann bitter
idag väckte liam mig men orden : mamma zelda ty
jaha en olycka som varit framme då J inte han med henne innan jobbet jag börjar torka då kommer gullungen igen
mamma så duktig haha kunde inget än att skratta=)

slänger in lite bilder sen på tårtorna och sånt=)
beställt lite nya kläder till mig och J liam får inga denna gången har har ju fått så mycket nu haha

håller på att leta nya möbler vill ha en loftsäng i extra rummet sen om man kunde ha en bäddsoffa där under så har man plats för gäster ju, tycker det är så tråkigt att dom ska få sova på soffan ju.

hittat en bokhylla med ska se vad gubben säger om den hoppas han gillar den=)

men nu måste jag fixa lite innan camilla ringer=)


mina tårtor plus en sjuk liam



och här en den stora pojken över 2år nu!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar