torsdag 4 mars 2010

min, blä och bort

ja det verkar som att liams ord förråd har krymt haha
allt är min min min haha
idag när jag borstade håret ville liam ha borsten
nej- det är mammas du får ta din.
NÄÄÄ -MIN (vansinnig)
haha så söt=)
och alla är blä spelar ingen roll om det är mat eller godis så är det blä men ändå fortsätter han äta=)
och jag ska gå bort hela tiden, spelar ingen roll vart jag står så kommer liam och puttar mig och säger bort, bort, bort sen efter en stund när jag inte flyttar mig blir han är å skriker GÅ BORT
haha vet i tusan vad har får allt i från=)

ja det har väl inte hänt så mycket här det är som vanligt=)
exet gick och köpte mig en ny hårfön här om dagen då han tycker jag klagar på mina gammla haha metallicrosa va den jätte liten och söt=) den va uppskattad och behövlig=)


sen är det ju dessa känslor fy och blä på dom :s på utsidan mår jag nog väldigt bra, kanske lite för bra men skenet bedrar då jag på insidan skriker men känns lättar att må bra utåt just nu iaf.

men nu ska jag fixa det sista i köket sen slå in J paket och ta mig en kaffe=)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar