torsdag 11 mars 2010

ett snabbt inlägg

börjar med att svara elin innan jag glömmer=)
jag kan i stort sätt jämt dock ska jag snart börja praktisera så då har jag bara tid helgerna.

ja vi har varit sjuka här inte alls varit kul vaknade på måndag morgon med världens förkylning både jag och liam J verkade oxå dålig på tisdag va han så dåig han åkte hem från jobbet och det händer då fan aldrig så han kan inte kännt sig pigg, sen va han säkert inte sjukare än mig men pojkar ni vet=)

igår fyllde exet 27år men inget kalas bara onödigt när det inte är jämt men på lördag tänkte vi ha fest alltid trevligt liam ska sova hos farmor då=)

leter trea för fullt men finns ju inga i normal prisklass, men vi får väl bo ihop ett tag till antar jag.

nä nu är det dax att väcka upp min prins så han inte sover hela dagen så vi kan gå till netto och handla tacos jag blev så sugen på det idag=)

sen blir det lång promenad med zelda och en tur till lekplatsen tror jag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar