onsdag 24 mars 2010

nu får det fan vara nog!

känner ångesten kryper fram mer och mer nu!
mått dåligt konstant sen i söndags brukar ju ha några bra dagar i veckan men inte denna veckan.
knapp ätit på hela veckan och börjar känna mig väldigt slö tycker synd om Liam hans mamma (jag) orkar inte ens gå till lekplatsen, den biten sköter J just nu sönt att han förstår hur det ligger till med mig.

det värsta är dessa plötsliga panik attackerna jag städade stora badrummet för någon dag sen.
bland det första jag gjorde idag till och med innan morgon ciggen va att städa stora badrummet.
jag fick verkligen sån panik när jag gick in det stöd på alla fyra och skrubbade golvet och jag vet inte varför.

är så glad över att J varit så snäll att stanna hemma från jobbet denna veckan för min skull så han kan ta liam.
känns som ångesten och paniken dödar mig långsamt som tur är har jag fattat det är något som inte stämmer så är glad jag samlade mod att våga ringa läkaren nu innan det blir värre så hade det kanske varit för sent.

oj vad ni måste va trött på min ångest nu, ber om ursäkt för det=)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar