onsdag 17 mars 2010

händelserik dag igår, terapi?

i förgår kväll när jag gick och la mig kom jag på att det är 3månader sen AK gick bort, 3månaader vart har tiden tagit vägen känns som igår.
när jag legat och tänkt på henne för länge lyckades jag faktiskt att somna=).
dagen igår började inte bra zelda pissade på hallmattan hon som aldrig gör något inne jag blir ju som sagt rasande, men detta fick sig ju en förklaring sen då det visade sig att j inte hade hunnit ta henne innan jobbet och tydligen glömt att skriva jag måste ut med henne suck.

hämtade liam på dagis vid tolv i vanlig ordning då hade han klämt långfingret och tummen i en dörr stackarn det såg inte så mysigt ut kan jag lova ringer vc då svullnaden i tummen vägrar gå ner och är dubbelt så stor och dom skickar oss vidare till rönken i kalmar då dom trodde det va en spricka tack och lov va det inte det och vi kunde åka hem=)
va hemma runt sjutiden och liam ville inte ens bada så trött va han stackarn va mycket händelser för han igår så inte så konstigt han va trött kanske.

senaste tiden har jag ju inte mått så bra i knoppen har ju trott det berodde på mina minipiller men så verkar det inte vara.
jag känner mig fortfarande väldigt nere och har egentligen inte ork till något, äta vet jag knappt vad det är längre igår åt jag en och en halv macka halv åtta på kvällen och då fick jag tvinga i mig det. detta kan ju knappast va friskt så jag funderar stakt på att kolla upp någon psykolog kanske är de jag behöver hur fan jag nu ska ha råd med det, det vet jag inte.

jimmy ska jobba till 7 varje kväll denna veckan har han fått för sig vilket jag tycker är mindre kul då jag inte har så mycket ork och nu får jag ha liam och zelda själv på kvällarna oxå nåja tur det bara är en vecka.

idag vaknade jag dunder förkyld igen mindre kul så tar väl en vecka till innan jag blir frisk suck.
oj blev nog ett långt inlägg så nu måste jag ta en cigg innan det blir långpromenad med zelda




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar