söndag 28 mars 2010

lyckliga gatan?

gatan däe jag bor ska nu mera kallas lyckliga gatan=)
trött på att må så här och försöker varje dag lyckats faktiskt ibland mycket bra fram steg=)
läkaren ville skriva ut antidepp till mig men då jag va osäker på om jag verkligen ville ha dom när jag väl va där sa jag faktiskt nej, ska klara detta utan piller ska få prata med en psykoterapet (stavning?) och nöjer mig gott med det=)
J och jag har börjat sammarbeta igen känns så skönt=)
han har varit hemma hela denna veckan med mig bara för att jag ska få lite avlasting sen har liam haft feber med så mycket glad att J varti hemma=)

just nu sover hela huset utan jag=(, jag sover ju så oroligt nu för tiden så jag vaknade ju självklart halv sex (sommartid) halv fem (vintertid) av att kattfan hade damp och det kan jag leva med men sen började hon anfalla mina fötter så kkändes onödigt att försöka sommna om när liam ändå vaknar vid sex i vanliga fall så sju nu då=)

har faktiskt mått bra denna helgen varit behövligt=)
J ligger och sover här brevid mig så söt=)
nä upp och fixa kaffe nu då innan liam vaknar=)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar