lördag 10 april 2010

uppdatering

ja vad har hänt?
har hänt mycket kan man säga men mycket kanjag inte skriva här men mina nära och kära vet redan=)

min mormor va nära att strycka med nu innan påsk det va lite käpigt då hon har både kol och svår atsma är hon inte så "stark" sen har hon inte lyckats sluta röka heller
hon fick åkå abulans till värnamo sjukhus på torsdagen där dom kom fram till att hon hade lunginflamation det låter kanske inte så farligt men för henne är det väldigt farligt.
så dom la henne på hjärtavdelningen enbart för att hon skulle bli till tittad var 10e min efter två dagar fick hon komma till vanliga avdelningen (medicin)
efter sammanlagt en vecka fick hon åka hem och hon är numera rökfri=)
hon är nu "frisk" ja så frisk hon någonsin kommer bli dom har under denna veckan även hittat någon som är ca 2cm i lungan som dom tror är en tumör vet inte om den är godartad eller elakartad så har bestämt mig för att ta liam och hälsa på dom en helg när man har råd annars tar jag mig råd.
har ju bott hos henne i 2,5år!

några tjejer på FL är väldigt duktiga på att göra om kort men fina bakrunder mm så här kommer två stycken bilder dom fixat till mig=)

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar