onsdag 14 april 2010

mitt i veckan!

onsdag idag då, lämnade liam som vanligt vid halv nio.
gick sedan bort till mammas jobb då jag började få abstinnens (inte träffat henne på flera dagar) nej jag är inte beroende av min mamma. klockan 10 va det möte på Af och trodde då jag skulle få mitt schema men ikke det får jag nästa vecka så blir ett möte till innan man kommer igång med praktiken, känns kul att få komma igång iaf.
något som känns mindre kul är att jag sa till dagis dom skulle få dom nya tiderna idag men då jag själv inte får dom fören på tisdag får dom ju vänta men hade varit bra om tiderna kom in denna veckan men men.

för övrigt händer det inget kul i mitt liv humöret jävlas med mig som vanligt och har mina upp och ner gångar mest nergångar känns det som.
och stakars J som får stå ut med mitt humör kan inte vara lätt för han alla gånger skulle jag tro.

vet inte om jag nämnt jag hittat en cykel till liam? det har jag iaf 1300 skulle den gå på så hoppas på leverans snart=) jag kommer nog ha lika kul som liam haha=)

men nu måste jag röja lite i mitt kök trots att jag verkligen inte har ork men men





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar