torsdag 22 april 2010

cancer

precis pratat med min morbror han berättade att det dom hittat i mormors lunga är elakartad canser. hon ska få strålbehandling och eftersom hon är så sjuk med mycket annat ex kol och sånt har hon förmodligen inte lång tid kvar så måste åka upp till henne snart.

mormor står mig väldigt nära jag bodde hos henne i 2,5år så sitter med tårar när jag skriver detta.
det va ett tungt besked för mig och mår inte alls bra.

men över till något roligare,
bjöd över jessica på kaffe va mycket trevligt hon va lätt att prata med och hoppas vi kommer umgås mer=)
men nu ska jag städa som sagt städa är den bäste terapin man kan få





2 kommentarer:

  1. Det var tråkiga nyheter. Usch vad hemskt. Jag lider med dig Linda.

    SvaraRadera
  2. ucha de va inget roligt :( mvh nina

    SvaraRadera