torsdag 29 april 2010

skit vecka

ja vart ska man börja?
hmm fick en glad nyhet i fredags men det glada varade bara tills på måndagmorgon, sen har resten av veckan i det stora hela varit skit.
tänk så glad jag blev på fredag med tanke på allt som hänt sen rasar allt bara samma på ett kort ögonblick!
började jobba i måndags med vilket jag faktiskt inte alls va sugen på men va ju tvungen började jobbet kl 13.00-21.30 det gick bättre än jag trodde känner mig dock lika förrvirrad då det är ett nytt område men blir nog bättre=)
kom hem runt 21.40 tog en snabbdusch och hinner inte mer än lägga mig så ringer mobilen.
det va min morbror W som sa att mormor fått åka in akut underdagen pga andningen och så, nu har hon haft syrgas 18timmar om dygnet och idag skulle någon brandman hem till mormor och fixa syrgas i huset så idag får hon komma hem=) dock med syrgas 16timmar/dygnet resten av tiden hon har kvar.
känns mindre kul.

skulle haft pengar av fkassan igår men dom jävla nötterna har ju inte ett enda rätt skyller på vulkan askan okej visst men då kan dom föröka skynda sig lite har fan räkningar som måste in men hur eller hur kommer det ta minst tre bankdagar sa dom idag så det betyder mina räkningar kommer bli sena så jävla förbannad jag blir!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar