fredag 30 april 2010

idag har jag massa posetiv energi=) det är behövligt=)
så idag blir det storstädning och funderar på laga någon riktigt god mat till mig och älsk ikväll men vi får se=)
om liam tillåter tänkte vi ta en sväng till brasan ikväll men om jag känner min son rätt är han för trött för det vid den tiden tycker kl 20.00 är lite sent med tanke på att det är många barnfamiljer som går dit men nåja det blir liam som avgör det i slutändan=)

J har lärt liam massa dumheter
J säger: vad säger kissen?
Liam svarar: mjou
J: hur låter mormor?
Liam: blääää
J: hur låter mamma?
Liam: gnäll gnäll gnäll

sötungen haha. men hämden är ljuv får lära han något om pappa=)


vi fick den andra lägen heten btw=)
så nu får vi bestämma oss om vi ska flytta eller inte den är ju mycket frächare än denna men det är ju bara en trea men jag får väl härda ut isf=)
men dax att ta tag i städandet=)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar