torsdag 22 april 2010

nutella och min, mammas och pappas

hade en diskution med liam igår om varför man inte kan få nutella på frukost mackan klockan 7 på mogonen gick förvånandsvärt bra faktiskt=)

liam har bärjat prata mer och mer=) men han pekar på allt och säger min så vi försöker få han förstå att allt inte är hans det är mammas och pappas som du lånar ex skor och nycklar=)
så nu går han hela dagarna och pekar och säger min n ä det är mammas då får jag till svar ja mammas=)
han har oxå pekat ut saker han vet är mammas eller pappas och säger det med=)
sen så fort han ser morfar säger ha hofar bilen och blir skit arg när han inte får åka bil haha

haft en bra vecka och längtar tills månad när jag börjar jobba=) lite segt att jag jobbar 13.00 - 21.30 första dagen men det får gå=)

vi trodde inte vi skulle ta oss till J och S i helgen men det ska vi och det har vi J och S att tacka för så tack=)

det kommer bli trevligt men dax att ta hand om den vilda så
ha det bra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar