måndag 4 januari 2010

känner mig ensam...

japp J har ju börjat jobbat idag igen och känner mig jätte ensam man vänjer sig fort med att han är ledig haha.
men han är ju ledig på onsdag igen sen varje fredag tar han pappaledigt=)
idag lät liam mig sova till halv åtta=) sen gick vi upp och bland det första han säger är Bilar så han fick titta på den då så jag fick i mig lite morgon kaffe och cigg=)
sen vandrade vi bort till netto vid nio sen vidare till pappa och Linda en sväng det va trevligt sen vidare hem för att gå ut med zelda. nu ligger han och sover och jag har röjt i köket=)
tänkte gå till ica sen och handla stinas kyckling är såååå sugen på den sen är jag så sugen på potatis mos så tänkte kolla idag om potatismos och kyckling är gott i hop=)
sånt som man märker hehe.
sen dax att möta J vid bussen han kommer ju hem senare från jobbet nu eftersom dom inte får sluta 15.50 längre nej dom ska jobba till 16.00 varje dag från och med idag så han får ta halv fem bussen istället för fyra bussen det suger han hinner ju knappt träffa liam på dagarna innan det är dax för liam att sova grrr detta stör mig lite men men bara gilla läget skulle jag tro=(.
jaja nä nu ska jag ta mig en kaffe och en cigg sen blir det dammsuga som vanligt
jävla hund och katt hår över allt ju.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar