måndag 18 januari 2010

begravningen mm

har ej haft tid att skriva i helgen
och i torsdags hade jag inte ork efter begravningen.
Begravningen va jätte fin och väldigt personlig M hade sagt till prästen vi skulle sitta längst fram då han ansåg att vi stod AK närmast!
jag lägger ut kort på den fina kistan och alla blommer sen så ni som inte vill se det om det nu.
kistan va jätte fin den va vid med blommor på, jag va helt förstörd resten av kvällen sen
tur jag har en underbar gubbe som tog hand om liam.
jag börjar nog förstå att hon är borta min älskade syster dit liv blev förkort,
jag har lovat din dotter hon ska få följa med till pulkabacken någon dag så vi får försöka fixa det nu i helgen hoppas jag!

i helgen har vi haft fullt upp försökt hålla mig sysselsatt så man tänker på annat så vi har rensat, rensat och rensat=)
Liam fick byta rum till ett större rum vilket han behövde då han har så mycket leksaker så nu är det inte lika trångt=)
älskade vän!




en av låtarna som spelades!
såå fin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar