onsdag 13 januari 2010

känner mig inte riktigt hundra!

och jag vet inte varför?
kanske har med AK att göra att nu är det snart över eller är det något annat som tynger mig?
jobbig känsla är det iaf hade jag vetat varför jag känner mig nere hade det varit lättare nåja!
ikväll tänkte vi mysa lite jag och J fixa lite vofflor med en film=)
Jag va sugen på räkmackor men det va inte J så vofflor få det bli.
har lite ångest för begravningen i morgon (kanske därför jag känner mig nere)
fast varför ska jag ha ångest?
bara att bita ihop ju jag måste gå annars kommer jag ångra det restan av mitt liv grrr jag böir galen jag vet inte vad jag vill längre suck. ska bli skönt när allt är över sen!
nåja snart dax att väcka liam så vi kan gå ut med zelda på långpromenaden
vilket är så tråkigt att göra själv men jag överlever nog denna gången med=)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar