torsdag 7 januari 2010

diskmaskin? och min älskade AK

ja jag som alltid har varit så anti diskmaskin jag som till och med gav bort en bänkdiskmaskin till mamma, fast känner nu att det skulle varit skönt med en diskmaskin även att jag kanske inte litar på att det blir rent haha men känns som man inte gör annat än att diska.

idag blir det lugnt, det slutar ju fan aldruig att snöa suck.
liam tittar på bilar och zelda jagar katten haha.

tror inte jag hinner skriva så mycket i helgen fullt upp ju. i morgon ska vi till stan för att fira att pappa och linda varit gifta i 10 år så hoppas dom uppskattar denna överaskning med övernattning på hotell och grejer=) mysigt ju!
lördag blir vi barnlediga då ska liam till mormor och jag och J ska hem till pappa och linda och äta lite gott och ta oss några öl=)

suck snart ska jag få ta mitt sista faväl av min älskade AK det känns tungt kommer kännas skönt nu när begravningen snart är över för då kan man börja läka på riktigt men jag vill ju inte riktigt läka? jag vill ju inte förstå att hon är borta fast än att jag VET att hon är borta ja borta från oss levande iaf men aldrig borta från mit hjärta.
AK va det där jobbiga tjatiga storasystern haha och hon som ofta ringed mest när hon hade problem och det va jätte jobbigt men gud va jag saknar dom där jobbiga samtalen!
eller när flic va liten och hon ringde och ville ha barnvaknt för att hon skulle ducsha eller handla det va AK det, MIN AK!
jag ska inte skriva va dödsorsaken va då jag inte vet vilka som ska få reda på det men det va iaf inte som många tror!
jaja nu ska jag inte skriva mer om AK då jag börjar känna tårarna komma fram och vill inte att Liam ska se mig ledsen.
men hinner kanske skriva en rad eller två sen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar