torsdag 28 januari 2010

en vanlig dag i en vanlig lägenhet

liam verkr inte alls vara pigg idag=( dock ej sjuk utan bara trött.
klockan är 09.40 och han gick och la sig helt själv och SOMNADE?
detta händer då aldrig blir nog en lång kväll innan det är dax att sova vid åtta tror jag får slänga han i badet så blir han lite piggare=)

denna eviga mat frågan jag tycker det är så tråkigt att komma på mat varje jäkla dag
tips kanske?
idag blir det att baka lite iaf att försöka fixa smörgåstårtan så har jag den gjort i morgon fixar vi gräddtårtan=)

mycket mer än så händer väl inte här idag blir väl som vanligt med städ och sånt tråk=(.

så nu är det väl dax att göra sig i ordning ut med zelda kaffe och disk=)

just det fick ju ett presentkort av min underbara sambo på 45min massage i julklapp så 16e februari ska jag dit ska bli såååå skönt=)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar