tisdag 26 januari 2010

tillbaka igen=)

har verkligen inte haft någon lust att skriva senaste tiden haft en JÄVLA tandvärk vilket blev en akut tid hos tandläkaren (det blev dyrt) dra ut en tand den 10e med=(.
igår va vi och stor handlade i stan så nu va det gjort så vi köpte med oss kina mat hem så slapp jag fixa mat så idag värmer vi bara på resterna=)
trodde aldrig att liam skulle äta kina mat men han åt jätte duktigt =)

senaste tiden har jag kännt mig vädigt ensam så trött på det här.
alla som tyckte det skulle bli så kul att jag flyttade ner bla bla bla.
sen har vi ju alla mina vänner som dom iaf påstår sig att vara men dom flesta verkar bara vara "vänner" vart är dom när det verkligen gäller?
eller det är inte så svårt att höra av sig med ett sms
"hej länge sen, hoppas allt är bra med dig?"
nä är nog en jobbig menning att skicka i väg.
nåja jag har ju alltid mamma och hon är den bästa=)

vi börjar planera för en kryssning nu snart hade vi längt *längtar*
dock ej bestämt om vi ska ta en familjekryssning eller om vi ska lämna liam hemma men det äterstår att se=)

Cissi: kan kanske ta med mig liam in på torsdag om det passar dig och du säger en tid.

nä nu ska jag plocka lite här hemma



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar