tisdag 5 januari 2010

tisdag hela dagen=)

idag händer det inte så mycket i mitt liv. ska posta ett brev till faket sen gå bort till arbetsförmedlingen och få en underskrift så jag får pengar denna månaden med=)
handla lite som vanligt sen hem igen och då blir det bus med liam för hela slanten=)

undra om min prins börjar bli sjuk eller något han sover redan och vid denna tiden brukar han vara i full gång jaja blir väl en tidig kväll idag.
gah jag har så tråkigt trött på att jämt sitta i lägenheten och glo,
men är som vanligt alla säger vi ska hitta på något men blir aldrig mer än så,
rätt kul när man tänker på hur många det va som tyckte det skulle bli såååå kul att vi skulle flytta hit så vi kunde börja umgås igen men jag har inte fler att umgås med nu än när jag bodde i stan? hmmm jaja bara gilla läget antar jag får umgås med J och liam helt enkelt men blir rätt tråkigt efter ett tag men men.
från och med nu ska jag inte ta folk så jävla allvarligt när dom säger vi ska ses när dom ändå bara skiter i det.
men nu blir det en kaffe och en cigg sen ska jag städa toaletten och badrummet eftersom jag uppenbarligen ändå inte har något bättre för mig.
suck jag blir så trött inte undra på man mår dåligt till och från när man bara blir besviken.
men kanske skriver en rad sen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar