onsdag 30 december 2009

denna jävla tvätt.....

tvätt dag idag skönt att komma ikapp med den nu efter julen och så,
fast önskar vi haft egen tvättmaskin o tumlare vad skönt det hade varit men nää vi får springa till huset brevid dom kunde ju haft en tvätt stuga i varje hus men dom är väl för snåla antar jag.

hua hua börjar få lite ångest i morgon fyller Liam 2 år vart har dom två åren tagit vägen?
tiden har gått för fort om ni frågar mig, men jag får väl aceptera att min lilla kille börjar bli stor och inte är någon bebis länge=( fast det tar imot att erkänna det haha.

lillprinsen sover borde vakna snart tycker jag så jag får lite att göra har tråkigt ju=)
jimmy spelar något skjuta spel och svär.
funderar på att fuska och börja plocka ner alla julsaker är så trött på dom redan tur julen bara är 1 gång om året=).
jaha nähä mina vänner och ovänner
dax att göra lite nytta nu kanske?
tar ett varv med snabeldraken skulle jag tro=)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar