torsdag 17 december 2009

älskade "stora syster"

hmm vet inte riktigt vart jag ska börja....
den 15 december fick jag ett tungt besked min älskade "stora syster" är död!
alla pratar om ett självmord men verkar inte som någon känner henne, hon skulle aldrig ta livet av sig hur dåligt hon än mådde det va en olycka.
det finns en person som som va som piss i minna ögon men nu är den personen död i mina ögon och han skulle gärna få byta plats med syster. om han bara hade stöttat henne i stället för att trycka ner henne ännu mer hade det inte behövt gå som det gjorde.
men spelar ju ingen roll idag,
spelar ingen roll hur arg jag är,
eller hur många floder tårarar jag fäller
jag kommer ju aldrig få till baka henne ändå!

men tanken på att folk tror hon tog sitt liv den kan jag inte släppa,
tror ni verkligen hon skulle göra så mot sin dotter? nej inte en chans.
hon har varit "död" många gånger men ändå hållt sig levande för sin dotters skull.
om ni bara visste vad en person kan göra mot en annan många hade inte klarat av att utstå det hon fick göra.
suck nog med ilska mår ju faktiskt bättre idag.
tror jag ska sätta på lite dansbandslåtar sen hon hade sina favvolåtar och jag vet att varje gång jag hör dom kommer jag tänka på henne när vi va ute och dansade.
tänk när dotten va en skit hög jag brukade ringa och fråga om jag fick vara barnvakt bara för att jag hade tråkigt hon tyckte jag va lika knäpp varje gång=).
ja vi har många fina minnen ihop hon och jag.
men nu börjar jag ju gråta igen så får skriva mer en annan dag.
men i mitt hjärta kommer AK aldrig att dö där kommer hon alltid få leva vidare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar