fredag 6 februari 2009

tjoohoo äntligen fredag!!

nyss hemkommen från skolan fredag å allt=).

idag ska jag å jimmy till oknö å vara där HELA helgen för oss själv och Zita då så klart=) kommer bli så skönt att inte ha liam att tänka på hela tiden nu när vi har det som vi har tror jag å jimmy behöver denna ensamhelgen visst hunden har vi ju men är ju inte riktigt samma sak som ett barn.

jag hoppas verkligen vi kan lösa saker å ting denna helgen HOPPAS HOPPAS HOPPAS. men då kräver det ju att båda försöker och inte bara en men nu har han ju ingen data han kan sitta framför så blir nog lite lättare för mig att få kontakt med han.

vi hade tänkt att fira alla hjärtans dag denna helgen i stället man får väl passa på när man är barn ledig å så. tänkte äta lite gott å ta oss ett glas vin eller JAG hade tänkt så iaf sen får vi väl se vad jimmy säger han tycker det låter fjolligt haha. men men man måste ju försöka iaf=) för övrigt händer det inte så mycket får uppdatare er om hur helgen gick på tisdag då jag bara har en lektion

för övrigt blir jag skogstokig på denna bloggen den blir inte alls som jag vill men jag hoppas jag löser detta när jag använt bloggen lite mer så ni får ha lite tålamod med hur bloggen ser ut=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar