fredag 20 februari 2009

full rulle idag och i helgen!

huja lämnade liam på dagis kl åtta sen va det bara hem å städa så nu har jag precis dammsugat och skurat=) sen vid elva ska jag hämta liam på dagis för att gå raka vägen in till stan och möta jimmy och min bror skulle tro vi tar oss en pizza eller något sen ska vi bort till kuststaden och skriva om kontraktet på lägenheten så att den står på mig. sen blir det handla lite sen ska vi svänga förbi bolaget köpa lite vn hoppas jag *mums*. sen vid fem idag kommer det någon fack gubbe hit så vi ska prata igenom försäkringar och så vvi har IF nu och tycker inte dom va bra så nu tar vi genoim jimmys jobb=) sen hoppas jag att liam ska somna utan större problem ikväll så jag kan ta mig ett glas vin.

på lördag ska liam till mormor så att jag och jimmy kan rensa och packa lite är ju inte länge kvar nu innan han flyttar ju=( sen på kvällen ska väl jenny och sebbe komma hit skulle jag tro=) alltid lika trevligt hehe. söndag blir det lugnt liam kommer hem plus att vi ska tvätta=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar