torsdag 5 februari 2009

idag känns det som det blir en bra dag...


igår va jenny här det va så skönt att få prata av sig med någon hon förstår mig så bra dröjer nog inte länge innan vi avslutar varandras meningar=) hon är den där jag vet jag kan ringa när som hellst även om vi inte skulle pratas vid på flera år. tack för att du finns gumman!i övrigt små tjafsade jag å jimmy hela dagen igår.......la mig vad 20,15 hmm va så sur att jag inte orkade sitta uppe längre. han umgås ju mer med denna jävla datan än mig, han tar ju knappt på mig det blir så jobbigt då säger han aja vi löser nog detta för det har jenny sagt så får lita på henne=).

det blir inte så mycket i skolan för min del blir mest att jag pluggar hemma då jag inte mår 100% bra har jag ingen lust att gå i sklan men det blir säkert bättre det åxo.

för örigt så känns det som det blir en bra dag idag utan tjafs å bråk jimmy kanske tog åt sig av det jag sa igår under sker ju så varför inte? han har till å med skrivit puss i ett sms han skickade idag å det är inte dåligt. haha

är lite i valet å kvalet på vad vi ska äta idag tacos eller ungstektfalukorv å potatismos?? hmm får fndera lite på det tror jag. jaja tack å hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar