tisdag 17 februari 2009

fått lägenhet!

nu har jimmy fått en lägenhet han får flytta in den 1mars och skriver kontrakt på fredag. nu börjar det kännas att vi verkligen ska flytta ifrån varanndra. verkligheten börjar komma ifatt en nu tror jag.

och alla dessa jävla papper csn, bostadsbidrag o.s.v jag blir skogstokig på alla papper hit och dit och inte nog med det, dom är ju ett helvete att fylla i rätt. jaja hoppas jag fyllt i dom rätt annars tar det ännu längre tid innan jag får några pengar och det fungerar ju inte.

för övrigt mår jag rätt bra idag med tanke på omständigheterna så är rätt skönt=)men mer och mer tankar börjar komma upp nu jag käänner ju knappt någon i stan jag kommer nog känna mig väldigt väldigt ensam tror jag. jimmy ska bo i huset brevid sin bror. så tror han kommer vara där mycket och då har han sällskap vilket gr att han inte kommer må lite kasst som jag vet att jag kommer göra sen när han väl har flyttat.

nä det va nog allt för idag ska ta en kopp kaffe å en cigg nu. over and out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar