tisdag 10 februari 2009

tillbaka till vardagen nu då?


japp det blir nog så mitt sago förhållande som jag hade i helgen är tillbaka i vardagen med trötthet och sura miner. igår fick han raseriutbrott för att liams leksaker låg på golvet men hallå det är ett barn vad hade du väntat jo men då visade det sig så att jag kunde ju plockat upp dom presic som jag inte har skola å läxor och annat att göra. igår va jag hemma en halvtimme innan jimmy städade köket lite snabbt sen sprang jag och hamtade liam på dagis väl hemma igen va det dax att laga mat liam åt dock inte så mycket som vanligt. sen ca 30min efter maten va det dax för mig att bada liam sen skulle jag ge han kvällsmat innan det va dax att sova. allt detta medans gubben sitter framför tven. där fortsätter han att sitta samtidigt som han spelar på sin jävla mobil fram till halva sju, då börjar unga mödrar som jag vill titta på så då sätter han sig framför datan. jag tycker vi ska sätta på en f ilm sagt är gjort han tar första filmen han hittar på datan ch sätter sig i soffan och spelar på mobilen.

jag säger: du får ligga här med mig!?
han: nä jag sitter bra här!

då sitter han i hörnet på lång sidan typ så långt bort man kan komma. vi går och lägger oss och då i vanlig ordning.
jag säger: du får hålla om mig.
han: mmm
jag:nähä det ville du inte får jag hålla om dig?
han: nä blir så jobbigt då!

han menar han han kan inte gosa med mig utan att bli k*t och jag hade velat ha lite gos ibland. efter en timme eller något kommer han på att han inte kan somna så då lägger han sig faktiskt å håller om mig å kliar mig på ryggen. suck att det ska vara så här svårt att ha ett förhållande som fungerar? känns som alla andra har det så bra men inte vi. utåt är jag jätte glad men inåt gråter jag. jag vet verken bu eller bä.

ena minuten säger han att han inte vill planera så långt fram eftersom det kanske inte håller mellan oss. i nästa minut säger han att han inte vill leva utan mig. hmm vad ska jag tro?

jaja problem problem men men vi ska nog lösa detta tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar