onsdag 11 februari 2009

redan onsdag hmm!


ja så va det onsdag igen och halva veckan har gått. idag är jag ledig jag har bara kvällskursen vid 17,30 så känns skönt, om jag nu tar mig dit. inga pengar till bussen och det skulle tydligen bli snö å då kan jag inte cykla och ska jag gå tar det ju minst iallafall 75min eller någon det är ju en bit till skolan suck. men men det märker vi=)

känns lite som jag bara skriver om mina problem hela tiden och det kan ju inte var aså skoj att läsa för er andra så ni får ge mig lite andra tips på vad jag kan skriva om. som sagt än så länge är jag ingen bloggare men jag kommer nog in i det hoppas jag=)

för örigt så va gårdagen det sammma som i förrgår bortsätt från att gubben faktiskt badade liam under sker=).

tittade på unga mödrar igår och jag har alltid stört mig på att stellas mamma alltid har hans om stellas son tino men nu verkade som att stella håller på att säga ifrån och det verkade nästa soom om mamman tog lla vid sig att stella ville flytta tillsammans med sig son men man måste ju ge henne en chans eller?? klarar hon inte bo själv är det ju inte så svart att flytta hem igen jaja nog om detta nu=)

men nu ska jag ta mig lite kaffe skriver säkert någrra rader till sen=)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar