torsdag 22 januari 2009

var ska jag börja?

vartit dålig på att skriv nu ett tag har hänt väldigt mycketi mitt liv, mycket av det kan jag inte skriva här men vi har löst problemen så gott det går sen får vi se hur det slutar. liam är snart klar med inskolningen det går jätte bra jag hinne knappt ta av han yttekläderna innan han springer iväg haha. vi väntar fortfarande på svar om vi får den nya lägenheten inne i stan en 4a blir det skönt med ett extra rum tycker jag. men hon som hade hand om det har varit sjuk men tycker hon borde blivit frisk nu hon skelle ju ändå höra av sig efter nyår men aja hon hör väl av sig hon åxå.

jag har så mycket tankar i mitt huvud som skulle behöva komma ut men skulle jag skriva dom här skulle det kunna bli så fel för omvärlden som inte hängt med från början men känns iaf skönt att veta vilka som är ens riktiga vänner när det verkligen gäller tack jenny du kom i rask takt=)
för övrigt har jag min familj men alldeles egna å den är den vikigaste!
oj läste egenom lät som det bara va jenny som är en riktig vän men så va ju inte fallet men hon bor ju lite närmare mig än vad dom andra gör.

i morgon skule store bror hjälpa oss att handla sen skulle vi bjuda på mat så kan tänka mig att han sover här som vanligt men vad gör väl det lite sällskap är ju alltid trevligt får väl se vad jag hittar på för mat. nähä som sagt finns mycket jag skulle kunna skriva men vågar inte så nu ska jag ta mig en kaffe

hej från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar