måndag 12 januari 2009

första inskolningsdagen!


jaha då va det dax för liam att börja på dagis nu då fösrta dagen va idag å jag fick ta ledig från skolan. tror inskolningen kommer gå kanon bra han sprang i väg direkt å sket i mig totalt så blir nog en smärtfri inskolning tror jag=) skönt ju=)han hade iaf jätte kul med alla dom andra barnen lite våldsam är han men det går nog över hoppas jag å han verkade trivas med personalen å det är ju alltid skönt=). så som det känns nu får han nog stanna på detta dagis även om vi flyttar till stan visst blir långt att gå varje dag men jag tror det är värt det faktisk. idag kom vaktmästaren å fixade eluttagen och den lösa listen i köket å det va ju inte en dag för tidigt men men bättre sent än aldrig säger dom ju. måste fixa pengar alltså knappt någon mat hemma å inte en krona har vi. finns så att liam klarar sig å det är det viktigaste fast en cigg eller två skulle ju inte vara fel måste jag ju erkänna haha. jaha nä nu få jag förska få en trött Liam att somna tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar