fredag 30 januari 2009

tråkig jävla fredag!!!!!

jaha dagen började med att jag komm upp kvart i sju... liam ska vara på dagis halv åtta å jag i skolan klockan åtta men men vi han precis till dagis! provet sket sig men det hade jag ju räknat med å läraren förstodd ju varför så känns skönt.

så nu sitter jag här framför datan å har piss tråkigt städat lite å så idag och funderar på att hämta liam lite tidigare idag kan vara mysigt med lite egen tid med liam.

jimmy jobbar till tre idag sen ska han direkt till dan för dom ska på hocky tydligen vissr han får gärna gå på hocky men tycker inte han ska dricka inte just nu nöär det hänt så mycket i våra liv å jag känner han så jävla väl vet att han kommer dra upp detta som har hänt å jag orkar inte det fler gånger jaja det lär väl tiden utvissa. men jag tycker det att det borde väl inte vara så svårt att ge fan i att dricka en enda gång jag brukar aldrig be han om något sånt här detta är första gången men hanvälde att dricka så vad ska jag göra ge han uttegångsförbud???haha! nej men denna kväll slutar säkert bra jag oroar mig säkert i onödan jag brukar ju göra det, för övrigt kommer han nog hem runt elva halv tolv ikväll å då skulle jag tro att jag sover som en gris haha. så min fredags kväll blir rätt ensam visst jag har ju liam men han somnar ju rätt tidigt så inte mycket till sällskap där inte. tur det bara är ikvälll=)

liam fick vara hemma från dagis onsdag torsdag han hade närmare 39grader feber i onsdags men det hade gått över till torsdag men han fick vara hemma med pappa den dagen ändå så idag när jag lämnade han blev han jätte glad hmm skum unge han är lite tvärtom alla andra barn tror jag haha.

jahanähä jag vet i tusan vad jag ska hitta på verken nu eller ikväll kan ju plugga lite men blir ju rätt tråkigt efter ett tag jaja lonly im miss lonly........ lite synd om mig är det allt. jaja nä nu får jag nog ta mig i kragen å göra något vettigt av min dag tror jag. kaffe å cigg kanske?? det va ju vettigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar