måndag 26 januari 2009

maginflensa vs förlossning


hmm inget svårt val alls jag väljer lätt att föda barn än att ha maginflensa inget snack om saken. jag tillbringade typ hela min fredag av att tycka synd ommig själv med huvudet i toastolen hmm mindre trevligt tur att det bara håller i sig en dag. å i söndags va det jimmys tur så då fick han ha huvudet i toastolen men det som förvånnar mig mest är att liam inte åkt på det men men man ska inte ropa HEJ förrens man kommit över bäcken han åker säkert på det han åxå bara en tids fråga.

jaha så idag va det första "riktiga" dagis lämningen å det gick kanon bra å jag har varit i skolan å läst psykologi så ackta er nu när jag kommer jag kanske bli lite psykologisk å tror jag kan lösa era problem haha. svenska blev det ingen idag då läraren va sjuk men det gjorde inte mig något för jag va så jävla hungrig men inte tog jag mig något att äta bara för att jag kom hem nej nej jag såg ju hur stökigt det va i köket så ställde mig å tog disken å städade som vanligt haha ingen ordnig på mig inte å nu sitter ja här med en kopp kaffe å skriver.

ska hämta liam på dagis kl fyra hoppas dagen har gått bra dom har ju inte ringt efter mig i alla fall å det är ju alltid posetivt. jaha nähä nu får jag nog ta mig i kragen å börja med middagen tror jag då jimmy bestäällt hemma gjorde köttbullar suck vad tråkigt det är att göra dom men gott blir det puss å hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar