fredag 9 januari 2009

äntligen fredag!

japp så va det fredag å jimmy slutar tidigt skönt då han inte kommer vara så trött=) för övrigt blir det nog rätt lugnt här idag elin kommer förbi en sväng så får rensa ut lite barnkläder å annat skit vi inte behöver heheskönt att bli avmed lite grejer ju. sen måste jag väl hitta på någon mat vi kan göra idag å jag har lika dalig fantasi som vanligt igår blev det i alla fall potatismos och ungstektfalukorv det va mumma=) å är så trött på denna staden känner ju knappt någon här inne vill hem till lilla skithålan m-ås igen haha världens minsta håla där folk bara pratar skit men där finns det ju folk jag kan umgås med i alla fall och det hade ju varit trevligt den ända jag känner å umgås med här i stan är ju jenny å hon jobbar ju så mycket men hon får ju pengar till skillnad från andra haha. försöker få henne att skaffa en liten hon åxå nu men verkar inte direkt populärt haha nej men nu ska jag plocka lite hhär hemma bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar