torsdag 8 januari 2009

trött idag!

idag ville liam gå upp redan strax innan sex suck vad trött jag är. e ju van att få sova iaf till halv åtta men men lika bra jag vänjer mig vid att gå upp tidigt nu när jag ska börja i skolan igen *s* idag har vi inga cigg här hemma känns mycket jobbigt då jag är väldigt röksugen men är man fattig får man härda ut haha ett bra tillfälle att försöka sluta röka kanske jjag får väll ta tillfälle i akt jaja nog om det.

Liam är riktigt jobbig idag jag har nog sagt NEJ hundra gånger idag utan att han lyssnar han brukar ju lyssna är det inte lampan han går på är det skåp eller elut tag eler annat som han inte borde vara på. men bara hoppas det går över snart skulle nog tro att det är första trots åldern kanske. sen så fort han blir lite trött ska man gå runt å bära på han hela hela hela tiden känns som han börjar bli för tung för det men aja. nähä nu får jag väl ta å göra lite nytta här hemma så tänker jag inte på hur röksugen jag är haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar