fredag 6 november 2009

underbara helg=)

och jag är faktiskt lite sugen på att festa idag=) men så tänker jag efter lite och kommer på hur jobbigt det egentligen är=) så blir lugnt idag.
han med lite små städning, lång promenad med zelda, arbetsförmedlingen och handla medans liam va på dagis idag duktiga jag=)
nu sover liam å jag ska väl röja köket som vanligt fatta inte det kan bli se stökigt så fort grrr.
idag hoppas jag mammsen kommer med säckarna så jag kan börja rensa liams rum på dessa eviga leksaker suck.
J slutar tidigt idag då det är fredag så han är hemma redan vid fyra idag.
tror ni jag får med han en sväng till lekplatsen? är ju så tråkigt att gå själv ju.
sen har vi ju tvätt stugan idag med suck å stön vad jobbigt det blev.
tur det blir snabbmat idag nuggets och sen ikväll vofflor=)nä dax för städningen nu då
over and out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar