torsdag 5 november 2009

hör och häpna=)

jag skriver i min blogg under sker hehe=)
får väl börja med att säga grattis till jenny å hennes söta dotter=)
jahaja vad har hänt sen sist?...... inte ett skit skulle jag tro haha.
nä men lite saker har nog hänt men inget märkvärdigt.
Liam har tagit dagis kort jag väntar å väntar på dom ska komma i brevlådan=)
han va så fin=) nyklippt å allt.
varje måndag går vi hundkurs med Zelda å tro mig det behövs fast hon har lugnat ner sig mycket mot va hon va från början skönt=).
ja livet i ren allmänhet rullar väl på det är upp å ner mellan mig å J tar dagarna som dom kommer.
ena dagen vill han gifta sig *hemlis* och nästa dag skulle vi kunna döda varann dilemma dilemma.
men jaja vi får se vad som händer.
idag kommer nog Lollo hit ska möta henna vid elva när jag hämtar Liam på dagis trevligt, trevligt=)
suck måste hitta fler julklappar till Liam blir skogstokig snart, hittat en såndär ritbräda som du skackar så försvinner det sen har jag bett broder tuck att köpa ett verktygs sätt i plast men vad fan ska jag hitta på mer? han har ju för fan allt känns det som suck.
aja i helgen ska jag försöka ha leksaksrensning på Liams rum passa på innan jul å födelsedagen=)
men nu har jag inte tid att sitta här mer!

over and out!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar