tisdag 24 november 2009

bestyr bestyr bestyr


ja alltid är det något som ska göras städar kökrt varje dag och ändå är det lika skitit?
igår va jag och stor handlade det behövdes så nu kan vi äta igen =)
köpte ett verktygsbord med massa verktyg till liam så nu är alla hans julklappar klara frågan är vad man ska hitta på tills han fyller gah hatar att han fyller så tätt in på jul.
så kalaset får vänta till slutet av januari har vi sagt lättast så ju.
idag har jag åter igen städat köket. handlat chokladaskar på netto som jag ska slå in ikväll lämnat och hämtat liam. nu sover han prinsen=)

tänkte på det här om dagen vad beroende man är egentligen jag är beroende av allt...
jag är ju tyvärr nikotinberoende
jag är cola beroende
jag är beroende av min son
jag är beroende av att ha mina vänner
jag är beroende av familjen
ja jag skulle nog kunna säga hur mycket som hellst.
jag skulle aldrig kunna flytta till ett ställe där jag inte har någon hur skulle jag klara mig?
jag som är så beroende av alla runt omkring mig skulle inte klara av att vara ensam
rätt hemskt egentligen, när man tänker på det på det sättet.
hur eller hur har ni gjort mig till den jag är idag så ni har lyckats bra=)
nu blir det en kaffe sen dammsuga=)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar